Generalforsamling og velkommen til nye ansigter i bestyrelsen

Image

Til dette års generalforsamling ser vi tilbage på endnu et år med stærke resultater til Norddanmark!

På generalforsamlingen har vi budt velkommen til nye medlemmer i bestyrelsen, som sammen med de siddende medlemmer skal være med til at sætte retningen for det kommende arbejde.

Bestyrelsen hos NordDanmarks EU-Kontor består nu af:

  • Søren Smalbro (Formand), Borgmester, Hjørring Kommune
  • Kenneth Skatka Hammer (Næstformand), Region Nordjylland
  • Jesper Skov Mikkelsen, Borgmester, Mariagerfjord Kommune
  • Gry Bruun Nielsen, Hjørring Kommune
  • Anna Kirsten Olesen, Region Nordjylland
  • Lone Varn Johannsen, Professionshøjskolen UCN
  • Charlotte Pedersen Jacobsen, Aalborg Universitet
  • Lars Erik Jønsson, Erhvervshus Nordjylland
  • Kommuneqarfik Sermersooq

Udover at byde velkommen til den nye bestyrelse skal der lyde en stor tak til de afgående bestyrelsesmedlemmer Per Deichmann Bisgaard, Daniel Nyboe Andersen, Erik Kirkegaard Mikkelsen og Peder Key Kristiansen for jeres store indsats og engagement i bestyrelsen!

2025 markerede afslutningen på den 3-årige strategi-periode 2023-25, hvor EU-kontoret har bidraget til et samlet hjemtag hos norddanske aktører på over 345 mio. kr.

Du kan læse eksempler på hvad EU-midlerne er gået til i vores årsberetning for 2025 her

HANNE BREGENDAHL PIHL
DIREKTØR

 /hannebpihl
 +45 6188 5307
 hbp@ndeu.dk